25 Şubat 2008

al sana başlık be karamurat

son yirmi dakikadır hayatımda hiçbir değişiklik olmadı. yirmibirinci dakikada bu duruma içerleyip bir çay söyledim. bunların hepsi geçmişte kaldı be murat. simit yer misin? yok ben almayayım, ama söylerken almiycam dedin. bazen olur. merhaba ben doktor falanca, bir tane leptapım var. ben filancanın yanından geliyorum, selam söyledi. çay söylesene, değiştir, peki. kız sen istanbul’un neresindensin? merhaba, ben bir program yüklerken bilgisayarım kapanıyor. aferin. ben de bu akşam nerde yesem diyordum, sırtımda hafif bir ağrı var. inanmazsan sor. ben aslında biliyordum ama işte. bilirsin, hani, olur ya, bazen, i yazmak isterken ya da virgül koymak isterken elin ürgüp’e değer ve komikü olur bazen, olur ya, haniü, bilirsin. pazartesiyi de bitirecem ulan, dünyayı da kurtarıcam. bilader tuzu uzatır mısın, uzatma lan tamam. kes. ctrl + v. ctrl + z, ctrl + z, ctrl + z…

7 yorum:

Asuman Unsal dedi ki...

melaba ben deriniz
bi leptapım var, napabilirimm
ya da
çok sevdim bunu ben
pazartesi karmaşası gibi
olmuş
merhaba ben deriniz
yakınınızım
diy mi?
nasıl yardımcı olsanız ki?
merhaba erol,
ben deriniz
asuman be asuman


bugün okuduğum en güzel yazıydı, yandaki bilogdan yolladılar
laptopum acıyo
napsak?

uzadı diy mi
bıraksan şimdi beni
saatlerce yazarım
ohh pazartesi de bitti
evden bildiriyorummm
helo
tamam gittim
cevap vermessen
bütün tanıdıkları yolluçam
nıhahaha

Erol dedi ki...

evden bildirmek güzel bir şey ve leptap olması. evde olmak süper bi duygudur. ev iyidir. ev konusunu kenara koydum ona da el atayım ilerleyen günlerde, şimdi önümüzdeki ekranlara bakıyoruz. zira, futbol 3 ihtimalli bir oyundur.

7.oda dedi ki...

ev iyidir iyidir..
yalan söylediğim ektiğim bütün arkadaşlarım falla ben suçsuzum :) bütün suç evimde :)

deriniz evini de bi ziyaret edip koklamak lazım aklıma geldi de :)

7.oda dedi ki...

yahu derin, senin yorumlar nereye uçtu??? ben niye bulamıyorum sana nerden yorum yazacağımı kaç dakkedir??

Asuman Unsal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
lanlun dedi ki...

fatih'in fedaisi tonyukuk bin ikibin.

buna gülmeyen ölsün be!

Adsız dedi ki...

evim evim güzel evim ev herşeydir küçük bi kulubede olsa

yıl olmuş kaç, sen hala ne?

bir alttaki yazı ile bu yazı arasında 15 seneden fazla zaman var. neredeyse 6000 gün. altıbin adet doğmalı batmalı gün. hepsi de adrese tesl...